Хувийн шошго гэдэг нь нэг компанийн үйлдвэрлэсэн боловч өөр компанийн брэнд нэрээр зарагддаг бүтээгдэхүүнийг хэлдэг. Эдгээр бүтээгдэхүүнүүд нь үйлдвэрлэгчийн брэнд байдаггүй бөгөөд жижиглэнгийн худалдааны өөрийн бүтээгдэхүүн гэж нэрлэгддэг. Хувийн шошго нь хүнсний бүтээгдэхүүн, гоо сайхны бүтээгдэхүүн болон бусад өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний хувьд түгээмэл байдаг.
- Хувийн шошгоны бүтээгдэхүүн олон зууны турш оршин байсан боловч 20-р зууны дунд үеэс тэд ихээхэн нэр хүндтэй болсон.
- Их Британид байдаг Маркс, Спенсер, Бутс зэрэг томоохон дэлгүүрүүд хувийн шошгоны бүтээгдэхүүнийг хамгийн түрүүнд нэвтрүүлсэн.
- Хувийн шошго нь 1970-аад онд АНУ-д өндөр инфляци, хямд хувилбаруудыг хэрэглэгчдийн эрэлт хэрэгцээ зэргээс болж нэр хүндтэй болсон.
-Өнөөдөр хувийн шошгоны бүтээгдэхүүнийг олон жижиглэн худалдаачид зардаг бөгөөд супермаркет, эмийн сан, онлайн зах зээлд ихэвчлэн байдаг.
Үндэсний брэндүүд нь үйлдвэрлэгчийн брэнд нэртэй бүтээгдэхүүн бөгөөд олон жижиглэн худалдаачдад өргөн зарагддаг.
Ерөнхий брэнд гэдэг нь ямар ч брэндгүйгээр зарагддаг бүтээгдэхүүн бөгөөд зөвхөн ерөнхий нэр эсвэл бүтээгдэхүүний тодорхойлолт юм.
Жижиг хэмжээний брэндүүд нь өөрсдийн брэнд бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэж борлуулдаг бие даасан компаниуд юм. Эдгээр брэндүүд нь өвөрмөц бүтээгдэхүүн, үйлчлүүлэгчдийн хувийн туршлагыг санал болгодог.
Хувийн шошгоны хүнсний зүйлд үр тариа, лаазалсан бүтээгдэхүүн, хөлдөөсөн хоол, хөнгөн зууш зэрэг бүтээгдэхүүн орно.
Хувийн шошгоны гоо сайхны бүтээгдэхүүн нь арьс шир, нүүр будалт, үнэртэн гэх мэт бүтээгдэхүүнийг агуулдаг.
Хувийн шошгоны эрүүл мэнд, эрүүл мэндийн зүйлд нэмэлт тэжээл, витамин болон эрүүл мэндийг дэмжих бусад бүтээгдэхүүн орно.
Хувийн шошгоны электроникууд нь чихэвч, чанга яригч болон бусад хэрэглээний электроник зэрэг бүтээгдэхүүнийг агуулдаг.
Хувийн шошгоны бүтээгдэхүүн гэдэг нь нэг компани үйлдвэрлэдэг боловч өөр компанийн брэнд нэрээр зарагддаг бүтээгдэхүүн юм.
Жижиглэн худалдаачид хувийн шошгоны бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчдэд үндэсний брэндүүдээс илүү хямд хувилбар санал болгож, ашгийнхаа түвшинг нэмэгдүүлэх боломжийг санал болгодог.
Хувийн шошгоны бүтээгдэхүүний чанар өөр өөр байж болох ч олон хувийн шошгоны бүтээгдэхүүнийг үндэсний брэндүүдтэй ижил үйлдвэрлэгчид үйлдвэрлэдэг бөгөөд ижил төстэй чанартай байдаг.
Хувийн шошгоны бүтээгдэхүүн нь үндэсний брэндүүдээс ихэвчлэн хямд байдаг, учир нь тэдгээр нь ижил маркетинг, зар сурталчилгааны зардалгүй байдаг.
Хувийн шошгоны бүтээгдэхүүн нь үндэсний брэндтэй адил аюулгүй ажиллагааны дүрмийг баримталдаг бөгөөд жижиглэн худалдаачид ихэвчлэн нэр хүнд бүхий үйлдвэрлэгчидтэй хамтран бүтээгдэхүүнийхээ чанар, аюулгүй байдлыг хангаж ажилладаг.