PepsiCo бол Пепси, Тропикана, Gatorade, Quaker гэх мэт олон төрлийн брэндийн багц бүхий дэлхийн хүнс, ундааны компани юм. Тус компани нь 200 гаруй оронд үйл ажиллагаа явуулж, жилийн орлого $ 70 тэрбум гаруй орлого олдог.
1965 онд Пепси-Кола, Фрито-Лей нарыг нэгтгэснээр байгуулагдсан
1998 онд Tropicana, 2001 онд Quaker Oats-ийг олж авсан
2001 онд Gatorade, 2006 онд нүцгэн шүүс худалдаж авснаар карбонатлаг бус ундаа болгон өргөжүүлсэн.
Сүүлийн жилүүдэд Сабра, Поппаблес худалдаж авснаар эрүүл зууш брэнд болгон төрөлжүүлэх болжээ
Кока Кола бол дэлхийн 200 гаруй оронд үйл ажиллагаа явуулдаг дэлхийн ундааны компани юм. Түүний брэндүүд нь Coca-Cola, Sprite, Fanta болон бусад олон зүйлийг агуулдаг.
Нестле бол Швейцарийн үндэстэн дамнасан хоол хүнс, ундааны компани бөгөөд 190 гаруй оронд үйл ажиллагаа явуулдаг. Түүний брэндүүдэд Nescafe, KitKat болон бусад зүйлс багтдаг.
Keurig Dr Pepper бол АНУ, Канадад үйл ажиллагаа явуулдаг Хойд Америкийн ундааны компани юм. Түүний брэндүүд нь доктор Pepper, Snapple болон бусад олон зүйлийг агуулдаг.
Пепси бол карбонатлаг кола ундаа бөгөөд PepsiCo багц дахь хамгийн тод бүтээгдэхүүнүүдийн нэг юм.
Тропикана бол дэлхийн хэмжээнд хүнсний дэлгүүр, ресторанд зарагддаг жимсний шүүс, шүүсний холимог юм.
Gatorade бол электролит агуулсан спортын ундаа бөгөөд бие махбодийн үйл ажиллагааны явцад алдагдсан шингэнийг нөхөх зорилготой юм.
Quaker Oats бол дэлхийн хүнсний дэлгүүрт зарагддаг овъёосны болон бусад овъёосны гаралтай өглөөний хоол юм.
Сабра бол АНУ-ын хүнсний дэлгүүр, ресторанд зарагддаг ялзмаг, хонго, тархалтын брэнд юм.
PepsiCo-ийн эрхэм зорилго бол дэлхийн хамгийн өргөн хэрэглээний бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг, тохиромжтой хоол хүнс, ундаа үйлдвэрлэдэг компани юм.
ПепсиКогийн гүйцэтгэх захирал бол Рамон Лагуарта юм.
2021 оны байдлаар PepsiCo-ийн цэвэр үнэ $ 200 тэрбум давсан байна.
Пепси ба Кока Кола нь кола ундааны хоёр өрсөлдөгч брэнд юм. Пепси нь илүү чихэрлэг, цитрусын амттай гэдгээрээ алдартай бол Coca-Cola нь илүү уламжлалт кола амттай байдаг.
PepsiCo нь сүүлийн жилүүдэд илүү тогтвортой компани болохын тулд ихээхэн хүчин чармайлт гаргаж байна. Тэд хүлэмжийн хийн ялгарлыг бууруулах, ус хэмнэх, үйл ажиллагааныхаа туршид дахин боловсруулалт хийх ажлыг сайжруулах зорилт дэвшүүлсэн.