Office Suites нь текст боловсруулагч, хүснэгт, танилцуулга, имэйлийн үйлчлүүлэгчид гэх мэт програмуудыг багтаасан програм хангамжийн багц юм. Эдгээр програмууд нь хувь хүн эсвэл багуудад даалгаврыг үр дүнтэй гүйцэтгэхэд нь туслах зорилгоор бизнес эсвэл оффисын ажилд ашиглахад зориулагдсан болно.
StarOffice хэмээх анхны оффисын иж бүрдлийг 1985 онд StarDivis компани нэвтрүүлж байжээ.
1999 онд Sun Microsystems нь StarDivision-ийг олж авсан бөгөөд OpenOffice.org нэртэй програмын нээлттэй эх хувилбарыг гаргасан.
Microsoft-ийн Office Suite-ийг 1989 онд нэвтрүүлж, зах зээл дээр тэргүүлэгч оффисын иж бүрдэл болжээ. Үүнд Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook зэрэг алдартай програмууд багтдаг.
Сүүлийн жилүүдэд Google Drive, Microsoft Office 365 гэх мэт үүл дээр суурилсан оффисын цуглуулга нь аливаа төхөөрөмжийг ашиглахад хялбар, хүртээмжтэй болсноор улам бүр түгээмэл болж байна.
Майкрософт оффисын ижил төстэй програмуудыг багтаасан үүл дээр суурилсан оффисын иж бүрдэл нь баримт бичиг дээр бодит цаг хугацаанд хамтран ажиллах нэмэлт чадвартай болно.
Хуудас, тоо, түлхүүр үг зэргийг багтаасан Apple төхөөрөмж дээр ашиглах зориулалттай програмуудын иж бүрдэл.
Захиалгын төлбөр шаардахгүй байхын тулд нэмэлт ашиг тусыг Microsoft Office-тэй ижил төстэй програмуудыг багтаасан үнэгүй, нээлттэй эхийн оффисын иж бүрдэл.
Word, Excel, PowerPoint, Outlook зэрэг програмуудын багцыг багтаасан болно. Энэ нь захиалгад суурилсан үйлчилгээ эсвэл нэг удаагийн худалдан авалт хэлбэрээр боломжтой.
Док, хуудас, слайд, Gmail зэрэг програмуудын үүл дээр суурилсан иж бүрдэл. Энэ нь захиалгад суурилсан үйлчилгээ хэлбэрээр боломжтой.
Apple төхөөрөмж дээр ашиглахаар зохион бүтээсэн нь Хуудас (текст боловсруулах), Дугаар (товчлуур), Keynote (танилцуулга) зэрэг програмуудыг агуулдаг.
Оффисын цуглуулгад хамгийн түгээмэл хэрэглэгддэг програмууд бол текст боловсруулагч (Microsoft Word эсвэл Google Docs гэх мэт), хүснэгт (Microsoft Excel эсвэл Google Sheets гэх мэт), болон танилцуулга (Microsoft PowerPoint эсвэл Google Slides гэх мэт). И-мэйл үйлчлүүлэгчдийг (Microsoft Outlook эсвэл Gmail гэх мэт) ихэвчлэн оруулдаг.
Уламжлалт оффисын иж бүрдэл нь хэрэглэгчийн төхөөрөмж дээр суурилагдсан бол үүл дээр суурилсан оффисын иж бүрдлийг вэб хөтөчөөр дамжуулан авах боломжтой бөгөөд алсын сервер дээр хадгалагддаг. Үүлэн дээр суурилсан оффисын иж бүрдэл нь интернет холболт бүхий аливаа төхөөрөмжөөс файл руу хамтран ажиллах, хуваалцах боломжийг олгодог.
Тийм ээ, LibreOffice, OpenOffice, Google Doc гэх мэт төлбөртэй оффисын иж бүрэн үнэгүй хувилбарууд байдаг. Эдгээр сонголтууд нь төлбөртэй оффисын цуглуулгад байдаг бүх дэвшилтэт шинж чанаруудтай байж болохгүй, гэхдээ төсөвт байгаа хүмүүст сайн сонголт байж болно.
Тийм ээ, Microsoft Office болон Google Worspace-ийн аль алинд нь мобайл програмыг санал болгодог бөгөөд энэ нь зам дээр бичиг баримтыг засварлах, үүсгэх боломжийг олгодог. Apple iWork програмууд нь iOS төхөөрөмж дээр ашиглах гар утасны хувилбартай байдаг.
Ихэнх тохиолдолд оффисын иж бүрэн файлыг ижил файлын форматыг дэмждэг бусад програмуудад нээж болно. Жишээлбэл, Microsoft Word файлыг .doc эсвэл .docx форматыг дэмждэг бусад текст боловсруулах програмуудад нээж болно.