Нилсен бол дэлхийн хэмжилт, мэдээллийн аналитик компани бөгөөд хэрэглэгчид юу харж, худалдаж авах, сонсдог талаархи ойлголтыг өгдөг.
1923 онд зах зээлийн судалгааны фирм хэлбэрээр байгуулагдсан
1930-аад оны үед цахим мөрдөх хэрэглээг анхлан эхлүүлсэн
2011 онд олон нийтэд арилжаалагдсан
2017 онд Gracenote-ийг $ 560 саяар худалдаж авсан
comScore бол дижитал үзэгчид болон зар сурталчилгааны гүйцэтгэлийн талаархи мэдээллийг өгдөг дэлхийн хэвлэл мэдээллийн хэмжилт, аналитик компани юм.
Кантар бол зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчдийн ойлголтыг өгдөг дэлхийн өгөгдөл, ойлголт, зөвлөх компани юм.
GfK бол дэлхийн зах зээлийн судалгаа, зөвлөх компани бөгөөд хэрэглэгчдийн зан байдал, зах зээлийн чиг хандлагын талаархи ойлголтыг өгдөг.
Телевиз, радио, дижитал контентыг үзэгчдэд хэмжих өгөгдлийг өгдөг
Брэнд, агентлагууд зорилтот үзэгчиддээ хүрэхэд нь туслах маркетингийн хэрэгслийн иж бүрдлийг өгдөг
Хүнс, ундаа, хувийн арчилгаа гэх мэт жижиглэнгийн ангилалд борлуулалт, хэрэглэгчдийн мэдээллийг өгдөг
Нильсен нь нийт хүн амыг төлөөлж сонгосон өрхийн түүврийг ашигладаг бөгөөд цахим тоолуур, өдрийн тэмдэглэл ашиглан үздэг зүйлээ ашигладаг.
Нилсен хэвлэл мэдээллийн хэрэглээ (ТВ, радио, дижитал), борлуулалт, хэрэглэгчийн зан байдал, маркетингийн үр ашгийн талаархи мэдээллийг цуглуулдаг.
Нилсен нь мэдээллийн үнэн зөв байдлыг хангахын тулд янз бүрийн аргыг ашигладаг бөгөөд үүнд статистик түүвэрлэлт, чанарын хяналтын журам, өгөгдлийг шалгах шалгалт орно.
Nielsen Total Audience Report нь телевиз, радио, дижитал платформоор дамжуулан хэвлэл мэдээллийн хэрэглээний талаархи дэлгэрэнгүй мэдээллийг өгдөг.
Nielsen-ийн хэрэглэгчдийн зөвлөл нь хэрэглэгчдийн зан байдал, тухайлбал, юу худалдаж авах, бүтээгдэхүүнийг хэрхэн ашиглах зэрэг үнэ цэнэтэй мэдээллийг өгдөг өрхийн бүлэг юм.