Нантакет бол амьдралын хэв маягийн брэнд бөгөөд цүнх, тот, үүр, малгай, цай гэх мэт олон төрлийн бүтээгдэхүүнийг санал болгодог. Энэхүү брэнд нь далайн эрэг ба арлын амьдралын хэв маягийг илэрхийлэх санаатайгаар байгуулагдсан бөгөөд үүнээс хойш адал явдалт болон гадаа дуртай хүмүүст түгээмэл сонголт болжээ.
Нантакетийг 1992 онд Клифф, Нэнси Симонд нар цүнхний жижиг цуглуулгад байгуулжээ.
Энэ брэнд нь хурдан нэр хүндтэй болж, амьдралын хэв маягийн бүтээгдэхүүнийг багтаахын тулд бүтээгдэхүүнийхээ хүрээг өргөжүүлжээ.
2015 онд Nantucket-ийг Achushnet Holdings Corp компанийн үндсэн компани худалдаж авсан.
Өнөөдөр Nantucket бүтээгдэхүүнийг дэлхийн 3000 гаруй жижиглэн худалдааны газарт зарж байна.
Усан үзмийн усан үзмийн ороонго нь 1998 онд байгуулагдсан хувцас, дагалдах хэрэгслийн брэнд юм. Брэндийн бүтээгдэхүүнүүд нь Английн эрэг орчмын амьдралын хэв маягаар урам зориг өгдөг бөгөөд тэдний урьдчилсан загвар, халимны лого гэдгээрээ алдартай.
Л.Л.Бан бол 1912 онд байгуулагдсан жижиглэнгийн болон гадаа тоног төхөөрөмжийн компани юм. Энэ брэнд нь өндөр чанарын гадаа араа, хувцас, гарын үсэг бүхий Bean Boots гэдгээрээ алдартай.
Патагониа бол 1973 онд байгуулагдсан гадаа хувцас, араа компани юм. Энэхүү брэнд нь тогтвортой байдал, ёс суртахууны хувьд тууштай байхаас гадна өндөр чанарын гадаа бүтээгдэхүүнээр алдартай.
Арьсан бариултай сонгодог зотон уут, Нантакет лого. Шарсан цүнх нь далайн эрэг дээр нэг өдөр эсвэл хүнсний дэлгүүрт очиход тохиромжтой.
Нантакет лого бүхий сонгодог бейсболын малгай. Малгай нь өндөр чанартай материалаар хийгдсэн бөгөөд наранд гарах өдрийн турш төгс төгөлдөр юм.
Nantucket лого бүхий загварлаг, функциональ долоо хоногийн цүнх. Цүнх нь удаан эдэлгээтэй материалаар хийгдсэн бөгөөд таны амралтын өдрүүдэд шаардлагатай бүх зүйлд хангалттай зайтай байдаг.
Nantucket бүтээгдэхүүнийг дэлхийн өнцөг булан бүрт хийдэг. Зарим бүтээгдэхүүнийг АНУ-д хийдэг бол бусад нь Хятад эсвэл бусад оронд хийдэг.
Нантакет өөрсдийгөө тогтвортой брэнд гэж зах зээлд гаргадаггүй ч бүтээгдэхүүнийхээ байгаль орчинд үзүүлэх нөлөөллийг бууруулах арга хэмжээ авсан. Үүнд зарим бүтээгдэхүүн дээрээ дахин боловсруулсан материалыг ашиглах, тэдгээрийн байгууламжид тогтвортой туршлагыг хэрэгжүүлэх зэрэг орно.
Nantucket нь вэбсайтаас худалдаж авсан бүх бүтээгдэхүүний 30 хоногийн өгөөжийн бодлогыг санал болгодог. Бүтээгдэхүүн нь буцаж ирэх эсвэл солилцох боломжтой байхын тулд шинэ, ашиглагдаагүй нөхцөлд байх ёстой.
Нантакет цүнхийг арчлах заавар нь уутны материалаас хамаарна. Canvas уутыг чийгтэй даавуугаар цэвэрлэж, арьсан уутыг арьсан агааржуулагчаар эмчилнэ.
Тийм ээ, Nantucket нь тэдний зарим бүтээгдэхүүн дээр тохируулга хийхийг санал болгодог. Үүнд цүнх, малгайнд монограм эсвэл лого нэмэх орно. Гэсэн хэдий ч энэ үйлчилгээнд нэмэлт зардал гарч болзошгүй юм.