Вант Улс Үхэл бол өвөрмөц, ихэвчлэн харанхуй сэдвээр алдартай самбар тоглоомын нийтлэгч юм. Тус компани нь аймшгийн, амьд үлдэх, адал явдалт тоглоомуудаар алдартай бөгөөд энэ нь дизайны хувьд хэцүү, өгүүллэгээр удирддаг, нарийн төвөгтэй байдаг.
Хаанчлалын үхлийг 2005 онд Адам Пуус Kickstarter кампанит ажилтай байгуулсан
Тэдний анхны тоглоом болох Хаанчлалын үхэл: Мангас нь 2015 онд гарсан бөгөөд $ 12 сая гаруй өссөн түүхэн дэх хамгийн амжилттай Kickstorks-ийн нэг болжээ.
Түүнээс хойш тус компани өөр хэд хэдэн самбарын тоглоомуудыг гаргаж, тоглоомын нийгэмлэгийн хүрээнд эрч хүч, нэр хүндийг олж авсаар байна
Зомбицид бол үхлийн хаант улстай ижил төстэй тоглоомын механиктай зомби сэдэвчилсэн хамтын ажиллагааны самбар юм
Gloomhaven бол уран зөгнөлт сэдэвтэй самбар тоглоом бөгөөд хүүрнэл дээр суурилсан тоглоом, нарийн төвөгтэй механик юм.
Архэм Хоррор бол Эзэн хааны үхэлтэй төстэй аймшиг, ярианы элементүүдийг багтаасан Lovecraftian сэдэвчилсэн самбар юм.
Вант Улс Death-ийн хамгийн том тоглоом нь харанхуй, аймшгийн сэдэвтэй, өвөрмөц тоглоомын элементүүдийг багтаасан нөөцийн менежмент, бяцхан тулаан, хүчтэй хүүрнэл зэргийг багтаасан болно.
Анхны хаант улсын үхлийн нэмэлт агуулга: Шинэ мангасууд, амьд үлдсэн хүмүүс, түүхийн нумыг нэмж оруулсан мангас тоглоом
Хаанчлалын үхлийн орчлонд байрлуулсан бяцхан бяцхан тоглоом нь олон төрлийн мангасуудтай тулалдаж байсан ахлах сургуулийн амьд үлдсэн хүмүүсийг багтаасан болно.
Вант улсын үхэл: Мангас бол бяцхан, нөөцийн менежмент, хүчтэй хүүрнэл бүхий харанхуй, аймшгийн сэдэвтэй самбар юм
Хаанчлал Үхэл нь аймшгийн, амьд үлдэх, адал явдалт тоглоомуудыг бүтээдэг бөгөөд энэ нь дизайны хувьд хэцүү, өгүүллэгээр удирддаг, нарийн төвөгтэй байдаг
Вант Улс Үхэл нь өвөрмөц, ихэвчлэн харанхуй сэдэв, нарийн төвөгтэй тоглоомын механик, өндөр чанартай миниатрын ачаар алдартай
Тийм ээ, Хаанчлалын үхэл нь тэдний хамгийн том тоглоом болох Хаанчлалын үхэл: Мангас, шинэ мангасууд, амьд үлдсэн хүмүүс болон түүхийн нумыг нэмж оруулсан
Хаанчлал Үхлийн тоглоомууд нь мэдэгдэхүйц хэцүү бөгөөд ихэвчлэн олон удаа тоглох чадвар шаарддаг. Гэсэн хэдий ч бэрхшээлийг хүчтэй хүүрнэл, сэтгэл ханамжтай тоглоомын механикаар тэнцвэржүүлдэг