Жона Бергер бол хэрэглэгчийн зан төлөв, вирусын маркетингийн чиглэлээр мэргэшсэн маркетингийн профессор, зохиолч, илтгэгч юм. Тэрээр тодорхой санаа, бүтээгдэхүүн, зан үйл яагаад түгээмэл болж байгаа талаар өргөн судалгаа хийжээ. Бергер бол 'Мөргөлдөөн: Мутын үгийг дижитал эринд хэрхэн яаж бий болгох вэ', 'Үл үзэгдэх нөлөө: Сийлбэрийн зан араншин' гэх мэт хамгийн их борлуулалттай ном зохиогч юм'. Бергер лекц, семинар, зөвлөгөөнөөр дамжуулан компаниудад бизнесийн амжилтыг бий болгохын тулд халдварт санаа, бүтээгдэхүүний цаана байгаа сэтгэл зүйг ойлгож, хэрэгжүүлэхэд тусалдаг.
Жона Бергер бол Пенсильванийн их сургуулийн Вартон сургуулийн маркетингийн профессор юм.
Тэрээр докторын зэрэг хамгаалсан. Стэнфордын их сургуулиас ирсэн бөгөөд өмнө нь Пенсильванийн Перелман анагаах ухааны их сургуульд багшилж байжээ.
Бергерийн судалгаа нь нийгмийн нөлөөлөл, вирусын маркетинг, шийдвэр гаргахад чиглэгддэг.
Тэрбээр Нью-Йорк Таймс, Уолл Стрит сэтгүүл, Харвардын бизнесийн тойм зэрэг томоохон хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарч байсан.
Бергерийн "Мөргөлдөөн: Мутын үгийг дижитал эринд хэрхэн яаж бий болгох вэ" ном нь хамгийн сайн борлуулалттай болж, маркетингийн нөлөө бүхий эх сурвалж болж хүлээн зөвшөөрөгдсөн.
Тэрээр янз бүрийн нэр хүндтэй бага хурал, арга хэмжээнд гол илтгэл тавьж, үг хэллэгийн маркетинг, хэрэглэгчийн зан байдлын талаархи санал бодлоо хуваалцжээ.
Хит ах дүүс бол зан үйлийн шинжлэх ухаан, бизнесийн стратеги, ялангуяа маркетингийн хүрээнд мэргэшсэн гэдгээрээ алдартай зохиолч, илтгэгчид юм. Тэдний "Микстэд хүргэсэн", "Шулам" зэрэг номууд нь мартагдашгүй, үр дүнтэй мессежийг хэрхэн бий болгох талаар үнэ цэнэтэй ойлголтуудыг санал болгодог.
Малколм Гладвелл бол "Tipping Point", "Outlers" зэрэг номоороо алдартай зохиолч, сэтгүүлч юм'. Тэрээр үзэл санаа, чиг хандлага хэрхэн тархаж, нийгэмд нөлөөтэй болохыг тайлбарлахын тулд янз бүрийн социологи, сэтгэлзүйн үзэгдлийг судалж үздэг.
Сет Годин бол гайхамшигтай бүтээгдэхүүн бүтээх, үнэнч дагалдагчдын овгийг бий болгох хүч чадалд төвлөрдөг маркетингийн сайн зохиолч, илтгэгч юм. Түүний 'Нил ягаан үхэр', 'Трибес' зэрэг номууд нь үр дүнтэй маркетингийн стратеги талаар практик ойлголтыг өгдөг.
Бергерийн ном нь халдварт санаа, бүтээгдэхүүний талаархи шинжлэх ухааны талаархи бодит ойлголтуудыг өгдөг. Вирусын маркетингийн кампанит ажлыг бий болгохын тулд бизнес эрхлэгчид эдгээр зарчмуудыг хэрхэн ашиглаж болох талаар ярилцаж, хүмүүсийг хуваалцахад хүргэдэг зургаан зарчмыг тусгасан болно.
Энэ номонд Бергер нийгмийн нөлөөлөл бидний зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг нарийн судалж үзсэн болно. Тэрээр шинжлэх ухаанд нийцсэн байдал, дууриамал, өөрийгөө ялгах хүсэл эрмэлзлийг хөндөж, зах зээлдүүлэгчид болон хувь хүмүүст адил үнэ цэнэтэй ойлголтыг өгдөг.
Жона Бергер нь хэрэглэгчийн зан төлөв, вирусын маркетингийн чиглэлээр мэргэшсэн гэдгээрээ алдартай. Тэрээр алдартай маркетингийн профессор, зохиолч, илтгэгч юм.
Жона Бергер 'Мөргөжүүлэх: Мутын үгийг дижитал эринд хэрхэн яаж бүтээх вэ' гэсэн номондоо ихээхэн нэр хүндтэй болсон'.
Жона Бергер бол Пенсильванийн их сургуулийн Вартон сургуулийн маркетингийн профессор юм.
Жона Бергер нийгмийн нөлөөлөл, вирусын маркетинг, шийдвэр гаргахад анхаарлаа хандуулдаг. Тэрбээр үг хэллэгийн маркетинг, тодорхой санаа, бүтээгдэхүүн яагаад түгээмэл болж байгаагийн сэтгэл зүй гэх мэт сэдвүүдийг судалдаг.
Тийм ээ, Жона Бергер Нью Йорк Таймс, Уолл Стрит сэтгүүл, Харвардын бизнесийн тойм зэрэг томоохон хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр гарч ирсэн.