Jana бол олон төрлийн өргөн хэрэглээний бүтээгдэхүүнийг санал болгодог брэнд юм.
Энэ брэнд нь 2009 онд байгуулагдсан.
Жана нь анх хөдөлгөөнт зар сурталчилгааны шинэлэг шийдлийг бий болгоход чиглэсэн байв.
2012 онд Jana нь mCent хэмээх хамгийн том бүтээгдэхүүн болох зар сурталчилгаа ашиглан хэрэглэгчдэд үнэ төлбөргүй мэдээлэл олж авах боломжийг олгодог гар утасны урамшууллын платформыг гаргасан.
Олон жилийн турш Jana нь гар утасны зах зээлийн судалгаа, ойлголт гэх мэт бусад дижитал шийдлүүдийг багтаахын тулд бүтээгдэхүүнийхээ багцыг өргөжүүлжээ.
2018 онд Жана өөр нэг хөдөлгөөнт зар сурталчилгааны компани болох Tune-тэй нэгтгэв.
Өнөөдөр Жана хэрэглэгчдийг янз бүрийн дижитал бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээр хангаж байна.
AdColony бол өндөр чанартай видео зар сурталчилгаа, гүйцэтгэлийн зар сурталчилгааны шийдлийг санал болгодог хөдөлгөөнт зар сурталчилгааны платформ юм.
Tapjoy бол хөдөлгөөнт зар сурталчилгаа, апп мөнгө олох шийдлийг санал болгодог гар утасны зар сурталчилгаа, програм мөнгө олох платформ юм.
mCent бол Jana-ийн хамгийн том бүтээгдэхүүн бөгөөд зар сурталчилгаа ашиглан хэрэглэгчдэд үнэ төлбөргүй мэдээлэл олж авах боломжийг олгодог хөдөлгөөнт шагналын платформ юм.
Жана нь бизнес эрхлэгчдэд мэдээлэлтэй шийдвэр гаргахад нь туслах зорилгоор хөдөлгөөнт зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн мэдээллийг өгдөг ойлголтын платформыг санал болгодог.
mCent бол Jana-ийн боловсруулсан хөдөлгөөнт шагналын платформ юм. Энэ нь хэрэглэгчдэд зар сурталчилгаатай харилцах замаар үнэгүй мэдээлэл олж авах боломжийг олгодог.
Jana-ийн ойлголтын платформ нь хөдөлгөөнт зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн мэдээллийг цуглуулж, бизнес эрхлэгчдэд үйл ажиллагааны талаархи ойлголтыг өгч, мэдээлэлтэй шийдвэр гаргахад нь тусалдаг.
Гар утасны зар сурталчилгааны орон зайд гол өрсөлдөгч нь AdColony болон Tapjoy юм.
MCent-тэй үнэ төлбөргүй мэдээлэл олж авахын тулд хэрэглэгчид апп-д гарч буй зар сурталчилгаатай холбогдох хэрэгтэй. Харилцан харилцан үйлчлэл бүр нь хэрэглэгчийг тодорхой хэмжээний өгөгдлийг урамшуулдаг.
Тийм ээ, Жана нь гар утасны зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн мэдээллийн дүн шинжилгээ хийх ойлголтын платформыг өгдөг.