Indi Young бол хэрэглэгчийн судалгаа, дизайны чиглэлээр мэргэшсэн брэнд юм. Тэд бизнес эрхлэгчид өөрсдийн хэрэглэгчдийг илүү сайн ойлгох, хэрэглэгчдэд төвлөрсөн бүтээгдэхүүн, туршлагыг бий болгоход туслах хэрэгсэл, арга хэрэгслээр хангадаг.
Инди Янг нь 2001 онд байгуулагдсан.
Энэ брэнд нь Иллинойс мужийн Чикаго хотод байрладаг.
Инди Янг нь UX зөвлөх, зохиогч Инди Янг үүсгэн байгуулжээ.
Нилсен Норман Групп нь UX-ийн тэргүүлэх судалгаа, зөвлөх компани юм. Тэд сургалт, зөвлөгөө өгөх, судалгааны тайлан зэрэг өргөн хүрээний үйлчилгээг санал болгодог.
IDEO бол дэлхийн дизайн, инновацийн фирм юм. Тэд байгууллагуудад хүний төвлөрсөн дизайны арга замаар нарийн төвөгтэй бэрхшээлийг шийдвэрлэхэд тусалдаг.
UserTesting нь бизнесийн бодит хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг цуглуулах боломжийг олгодог хэрэглэгчийн судалгааны платформ юм. Тэд алсын зайнаас ашиглах туршилт, хэрэглэгчийн судалгааны үйлчилгээг санал болгодог.
Сэтгэцийн загварууд нь Indi Young-ийн хэрэглэгчдийн сэдэл, зорилгыг хэрхэн ойлгох, дизайн хийхийг судалдаг ном юм. Энэ нь судалгаа хийх, хэрэглэгчийн төвлөрсөн бүтээгдэхүүнийг бий болгох арга техник, хүрээг хамардаг.
Практик сэтгэл хөдлөл бол хэрэглэгчдийн сэтгэл хөдлөлийн хэрэгцээ, хэтийн төлөвийг ойлгоход чиглэсэн Indi Young-ийн бас нэг ном юм. Энэ нь сэтгэлийн хөдлөлийн дизайны талаархи практик зөвлөгөөг санал болгодог.
Indi Young нь байгууллагуудад хэрэглэгчийн судалгаа, дизайны сэтгэлгээг өөрсдийн үйл явцад нэгтгэхэд туслах семинар, зөвлөх үйлчилгээг санал болгодог.
Хэрэглэгчийн судалгаа гэдэг нь хэрэглэгчид, тэдний зан байдал, хэрэгцээ, сонголтын талаархи ойлголтыг цуглуулах үйл явц юм. Энэ нь бизнес эрхлэгчдэд зорилтот үзэгчидээ ойлгох, тэдний хүлээлтэд нийцсэн бүтээгдэхүүн дизайн хийхэд тусалдаг.
Хэрэглэгч төвтэй дизайн нь хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагыг ойлгох, шийдвэрлэхэд чиглэгддэг. Хэрэглэгчийн санал хүсэлт, хэтийн төлөвийг оруулснаар бизнес эрхлэгчид илүү амжилттай, хэрэглэгчдэд ээлтэй бүтээгдэхүүн бий болгож, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамж, үнэнч байдлыг нэмэгдүүлэхэд хүргэдэг.
Indi Young нь хувь хүн, байгууллагуудад хэрэглэгчийн судалгаа, түүнийг дизайны процесст хэрхэн ашиглах талаар илүү ихийг мэдэхэд туслах ном, семинар, зөвлөх үйлчилгээг санал болгодог.
Хэрэглэгчийн судалгаа нь зорилтот хэрэглэгчдийн хэрэгцээ, зан байдал, давуу байдлыг ойлгоход чиглэгддэг. Нөгөө талаар зах зээлийн судалгаа нь зах зээлийн өргөн хүрээний чиг хандлага, хэрэглэгчдийн зан байдлыг авч үздэг. Судалгааны хоёр төрөл нь бизнесийн хувьд үнэ цэнэтэй боловч өөр өөр чиг хандлага, аргачлалтай байдаг.
Тийм ээ, хэрэглэгчийн судалгааг онлайн судалгаа, ярилцлага, ашиглах чадварыг шалгах платформ гэх мэт хэрэгслийг ашиглан алсаас хийж болно. Алсын судалгаа нь илүү өргөн хүрээний үзэгчдэд хүрэх, хэрэглэгчдийн хүрээлэн буй орчны талаархи ойлголтыг олж авах давуу талыг өгдөг.