Дагагч нь нийгмийн хэвлэл мэдээллийн маркетингийн платформ бөгөөд хувь хүмүүс болон бизнес эрхлэгчид нийгмийн хэвлэл мэдээллийн платформ дээр хүрч, харагдах байдлыг сайжруулахад тусалдаг. Энэ нь YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, TikTok гэх мэт платформ дээр дагалдагчид, дуртай, үзсэн, сэтгэгдлийг нэмэгдүүлэх үйлчилгээ үзүүлдэг.
Дагагч нь 2015 онд байгуулагдсан.
Энэ брэнд нь нийгмийн хэвлэл мэдээллийн маркетингийн өөрчлөгдөж буй дүр төрхийг хадгалахын тулд үйлчилгээ, технологийг тасралтгүй хөгжүүлсэн.
Энэ нь нийгмийн хэвлэл мэдээллийн оролцоог нэмэгдүүлэх найдвартай, үр дүнтэй шийдлийг гаргаж өгсөн нэр хүндтэй болсон.
Дагагч нь нөлөө үзүүлэгчид, контент бүтээгчид, жижиг бизнесүүд, томоохон аж ахуйн нэгжүүд зэрэг олон төрлийн үйлчлүүлэгчдэд үйлчилдэг.
Дагагч нь нийгмийн хэвлэл мэдээллийн өсөлтийн үйлчилгээ бөгөөд өөр өөр платформ дээр дагалдагч, дуртай, оролцоог нэмэгдүүлэх олон хэрэгслийг санал болгодог. Энэ нь зорилтот болон органик өсөлтийн шийдлүүдийг өгдөг.
Фамоид бол өндөр чанарын дагалдагчид, дуртай, үзэл бодлыг хүргэх чиглэлээр мэргэшсэн нийгмийн мэдээллийн үйлчилгээ үзүүлэгч юм. Энэ нь нийгмийн хэвлэл мэдээллийн найдвартай байдал, нэр хүндийг нэмэгдүүлэхэд чиглэгддэг.
SocialPacks бол дараагийн өсөлт, дуртай, үзэл бодол, сэтгэгдэл гэх мэт янз бүрийн үйлчилгээг санал болгодог нийгмийн мэдээллийн маркетингийн платформ юм. Энэ нь уян хатан, өөрчлөн тохируулах багцуудыг өгдөг.
Дагах нь хэрэглэгчдэд нийгмийн мэдээллийн платформ дээр дагаж мөрдөх тоог нэмэгдүүлэхэд тусалдаг бөгөөд тэдний хүртээмж, найдвартай байдлыг сайжруулахад тусалдаг.
Дагагч нь бичлэг, агуулга дээрх дуртай хүмүүсийн тоог нэмэгдүүлэх, харагдах байдал, оролцоог нэмэгдүүлэх үйлчилгээг санал болгодог.
Дагагч нь видео болон бусад агуулгын талаархи үзэл бодлыг нэмэгдүүлэх, ерөнхий харагдах байдал, өртөлтийг сайжруулах шийдлүүдийг өгдөг.
Дагаж мөрдөх нь хэрэглэгчид өөрсдийн бичлэг, агуулга дээрх сэтгэгдлүүдийн тоог нэмэгдүүлэх, харилцан үйлчлэл, оролцоог дэмжих боломжийг олгодог.
Дагагч нь нийгмийн хэвлэл мэдээллийн платформ дээр дагалдагчид, дуртай, үзэл бодол, сэтгэгдлийг нэмэгдүүлэх зорилгоор зорилтот маркетинг, сурталчилгаа гэх мэт янз бүрийн арга техник, стратегиудыг ашигладаг. Хэрэглэгчид хүссэн багцаа сонгож, цаг хугацааны явцад өсөлтийг гэрчилж чадна.
Дагаж мөрдөх нь хэрэглэгчдийн аюулгүй байдал, аюулгүй байдлыг хангах үүднээс нийгмийн мэдээллийн платформоос гаргасан шилдэг туршлага, удирдамжийг дагаж мөрддөг. Гэсэн хэдий ч үйлчилгээг платформ тус бүрээр тодорхойлсон хүрээнд хариуцлагатай ашиглах нь чухал юм.
Үр дүнг харах цаг нь сонгосон багц, платформ, зорилтот үзэгчид гэх мэт хүчин зүйлээс хамаарч өөр өөр байж болно. Ерөнхийдөө хэрэглэгчид хэдэн хоногоос хэдэн долоо хоногийн дотор мэдэгдэхүйц өсөлтийг мэдэрч эхэлдэг.
Тийм ээ, Дагагч нь тодорхой хүн ам зүй эсвэл ашиг сонирхолд тулгуурлан зорилтот дагалдагчид болон оролцоог хангах сонголтыг өгдөг. Энэ нь хэрэглэгчдэд хүссэн үзэгчдэд хүрч, нийгмийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгслийн оролцооны үр нөлөөг нэмэгдүүлэхэд тусалдаг.
Дагагч нь буцаан олгох бодлогыг хэрэгжүүлдэг. Хэрэв хэрэглэгчид ямар нэгэн асуудалтай тулгарвал эсвэл үйлчилгээнд сэтгэл хангалуун бус байвал тусламжийн талаар үйлчлүүлэгчдийн дэмжлэг, боломжтой бол буцаан олголтыг авах боломжтой.