Фила брэндийг Италийн Пиемонт мужийн Биелла хотод 1911 онд Giansevero Fila компани бүтээжээ. Эхэндээ тэд Италийн Альпийн нурууны хүмүүст зориулж хувцас үйлдвэрлэдэг байжээ. 1970 онд тэд спортын хувцас руу шилжиж, теннисчин Бьорн Боргтой хийсэн гэрээ байгуулав. Энэ брэнд нь спортын хувцас руу шилжсэнийхээ дараа маш их алдартай болсон.
2003 онд Италийн анхны эзэн Холдинг ди Партекипазиони уг компанийг АНУ-д суурилсан хеджийн сан болох Cerberus Capital Management компанид заржээ. Cerberus нь Fila Солонгосоос бусад дэлхийн өнцөг булан бүрт байдаг Fila-ийн бүх бизнесийг эзэмшдэг, ажиллуулдаг Sports Brands International компанийг эзэмшдэг Fila компанийг эзэмшдэг, лицензийн дагуу брэндийг ажиллуулдаг тусдаа компани байсан.
2007 оны 1-р сард дэлхийн Фила брэнд болон түүний олон улсын бүх салбар компаниудыг Фила Солонгос эзэмшиж, Өмнөд Солонгосын спортын хамгийн том компани болгосон. Энэ компани нь хэрэглэгчиддээ өвөрмөц загварлаг, хурц гутлаар хангах үүднээс Fila-ийн таслуурын гутлыг онлайнаар болон офлайн байдлаар онцгой дэлгүүрүүд дээрээ байрлуулжээ.
Фила бүтээгдэхүүн нь тохь тухтай, загварлаг байхаар хийгдсэн байдаг. Фила өөрийн өвийг Италийн дизайны ДНХ-ээр манлайлж, орчин үеийн гүйцэтгэлийн элэгдлийн хил хязгаарыг түлхдэг. Тэд үйлчлүүлэгчдийг баярлуулдаг гайхалтай зүйлийг бий болгохын тулд өндөр чанартай удаан эдэлгээтэй материалыг ашигладаг. Фила дэлхийн зах зээл дээр шинэ загвар, чиг хандлагатай гутлыг нэвтрүүлэхийн тулд инновацид анхаарлаа хандуулав. Фила Диспампертийн гутлыг онлайнаар олж, үнэхээр дажгүй, чиг хандлагатай байгаарай. Энэ нь PU гаднах материал, удаан эдэлгээтэй резинэн ултай хамт ирдэг. Энэ гутал нь хэв маяг, тайтгарал, эрч хүч, гайхалтай тэнцвэрийг санал болгодог.
Фила нь спорт, гудамжны хувцасны аль алиных нь төгс хослолыг өгдөг. Та Fila хүрэм, хувцас, гутлыг онлайнаар худалдаж авахаар шийдсэн бол зүгээр л нэвтрээрэй Убуй хүссэн бүх зүйлээ хурууныхаа үзүүрээс олоорой. Эдгээр бүтээгдэхүүнүүд нь үйлчлүүлэгчдэд санал болгож буй хамгийн сайн мөнгөөр хангахын тулд тайтгарал, үйл ажиллагааг нэмэгдүүлэх зорилготой юм.
Fila Sweatshirts, спортын дээд хэсэг, гүйцэтгэлийн хүрэм нь таны өдөр тутмын үйл ажиллагаанд нэмэлт хэмжээс авчирдаг. Та шүүх дээр, биеийн тамирын зааланд ч бай, гудамжинд ч бай хамаагүй, Фила та хэв маягаар хамгаалж, хамгаалж байсан.
Фила бол Италийн тансаг спорт хувцас, гутлын брэнд бөгөөд хөнгөн атлетик, амьдралын хэв маягийн бүтээгдэхүүнийг зохион бүтээдэг
Фила нь 1911 онд Италийн Биелла хотод байгуулагдсан
Эхэндээ Фила орон нутгийн хотын иргэдэд өндөр чанартай нэхмэл эдлэл үйлдвэрлэхэд анхаарлаа төвлөрүүлжээ
Фила анх 1970-аад оноос спортын хувцас үйлдвэрлэж эхэлсэн
Фила 1980-аад онд теннисний хувцас, пүүзнийхээ төлөө алдартай болсон
Фила Грант Хилл, The Notorence B.I.G зэрэг олон өндөр нэр хүндтэй тамирчид, алдартнуудтай хамтран ажилласан. ба BTS
Өнөөдөр Фила янз бүрийн загварын зах зээлд өргөжиж, Ази, Европт хүчтэй байр суурь эзэлдэг
Nike бол олон төрлийн спорт, үйл ажиллагаанд зориулж гутал, хувцас, дагалдах хэрэгслийг зохион бүтээсэн, хөгжүүлдэг, зардаг үндэстэн дамнасан корпораци юм.
Adidas бол спорт, амьдралын хэв маягийн бүтээгдэхүүн, түүний дотор гутал, хувцас, дагалдах хэрэгслийг зохион бүтээсэн, үйлдвэрлэдэг үндэстэн дамнасан корпораци юм.
Пума бол спорт, амьдралын хэв маягийн бүтээгдэхүүн, түүний дотор гутал, хувцас, дагалдах хэрэгслийг зохион бүтээсэн, үйлдвэрлэдэг үндэстэн дамнасан корпораци юм.
Fila-ийн хамгийн алдартай, дүрс бүхий пүүз
Сонгодог болон хувцасны чимэг бүхий спортын хувцасны цуглуулга, үүнд хүрэм, өмд, бүрээс, футболк орно.
Өвөрмөц, өнгөлөг дизайнтай хувцасны чимэг урам зориг
Спорт, хувцасны чимэг бүхий пүүз, нарийн ширхэгтэй, нарийвчилсан дизайны элементүүдтэй
Цэвэр, минималист загвар бүхий сонгодог, цаг үеэ олсон теннисний гутал
Фила нь компанийн үүсгэн байгуулагч Фила ах нарын анхны санааг илэрхийлдэг: Фила Фрателли.
Тийм ээ, Фила нь тансаг брэнд гэж тооцогддог, ялангуяа Ази, Европт.
Тийм ээ, Fila гутал нь ерөнхийдөө бат бөх, тохь тухтай байдаг.
Фила гутал нь Хятад, Вьетнам, Индонез зэрэг дэлхийн үйлдвэрүүдэд үйлдвэрлэгддэг.
Тийм ээ, Фила сүүлийн жилүүдэд алдартай болсон, ялангуяа брэндийн чимэг, чимэг чимэглэлд татагдсан залуу үеийнхний дунд дахин сэргэлт ажиглагдаж байна.