Calltek бол харилцаа холбооны брэнд бөгөөд бизнес эрхлэгчдэд харилцаа холбооны шинэлэг шийдлийг өгөх чиглэлээр мэргэшсэн. Тэдгээрийн бүтээгдэхүүнүүд нь үүл дээр суурилсан утасны систем, дуудлагын төвийн програм хангамж, харилцааны нэгдсэн хэрэгслийг агуулдаг.
2005 онд байгуулагдсан Calltek нь харилцаа холбооны салбарт 15 гаруй жил ажиллаж байна.
Брэнд нь уламжлалт утасны систем, тоног төхөөрөмжөөр хангахад анхаарлаа төвлөрүүлж жижиг гараанаас эхэлсэн.
2010 онд Calltek нь бүтээгдэхүүнийхээ өргөлийг өргөжүүлсэн бөгөөд үүлд суурилсан утасны систем, илүү уян хатан, өргөжүүлэх боломжтой харилцааны шийдлүүдийн өсөн нэмэгдэж буй эрэлт хэрэгцээг хангаж байв.
Олон жилийн туршид Calltek нь бүтээгдэхүүнийхээ өргөлийг сайжруулах, харилцаа холбооны цогц шийдлийг хангах зорилгоор тэргүүлэх технологийн үйлчилгээ үзүүлэгчидтэй түншлэлийн харилцааг хөгжүүлсэн.
Өнөөдөр Calltek нь бүх хэмжээ, үйлдвэрлэлийн чиглэлээр үйл ажиллагаа эрхэлдэг, хамгийн сүүлийн үеийн технологи, үйлчлүүлэгчдийн онцгой дэмжлэгийг санал болгодог.
RingCentral бол утасны систем, видео хурал, багийн мессеж зэргийг санал болгодог үүлний харилцаа холбоо, хамтын ажиллагааны платформ юм. Энэ нь бүх хэмжээтэй бизнес эрхлэгчдэд үйлчилдэг бөгөөд энэ нь цар хүрээтэй, онцлог шинж чанартай харилцааны шийдлийг өгдөг.
8x8 нь видео хурал, багийн хамтын ажиллагааны хэрэгсэл, холбоо барих төвийн шийдлүүдийг санал болгодог үүлд суурилсан холбооны платформ юм. Энэ нь бизнес эрхлэгчдэд найдвартай, өргөжүүлэх боломжтой харилцааны шийдлийг хангахад чиглэгддэг.
Мител бол бизнесийн харилцаа холбоо, хамтын ажиллагааны шийдлүүдийн дэлхийн үйлчилгээ үзүүлэгч бөгөөд үүлд суурилсан утасны систем, багийн мессеж, холбоо барих төвийн програм хангамжийг санал болгодог. Энэ нь SMB-ээс томоохон аж ахуйн нэгжүүдэд бизнес эрхэлдэг.
Calltek нь өргөжүүлэх боломжтой, онцлог шинж чанартай үүлд суурилсан утасны системийг бий болгодог бөгөөд ингэснээр бизнес эрхлэгчид харилцаа холбооны үйл явцыг хялбарчилж, бүтээмжийг дээшлүүлэх боломжийг олгодог.
Calltek-ийн дуудлагын төвийн програм хангамжийн тусламжтайгаар бизнес эрхлэгчид орж ирж буй болон гадагш чиглэсэн дуудлагыг үр дүнтэй удирдаж, үйлчлүүлэгчдэд үзүүлэх үйлчилгээг сайжруулж, дуудлагын чиглүүлэлт, агентуудын гүйцэтгэлийг оновчтой болгож чаддаг.
Calltek нь дуу хоолой, видео, мессежийг нэгтгэсэн, байгууллагуудын хооронд тасралтгүй хамтын ажиллагаа, харилцаа холбоог бий болгодог харилцааны нэгдсэн хэрэгслийг санал болгодог.
Calltek нь эрүүл мэнд, санхүү, жижиглэн худалдаа, боловсрол гэх мэт янз бүрийн салбарт бизнес эрхэлдэг.
Тийм ээ, Calltek-ийн утасны системүүд нь алдартай CRM платформуудтай нэгдэж, үйлчлүүлэгчдийн харилцааны менежментийг сайжруулж, ажлын урсгалын үр ашгийг дээшлүүлж чаддаг.
Тийм ээ, Calltek-ийн дуудлагын төвийн програм хангамж нь дуудлагын автомат түгээх (ACD) функцуудыг агуулдаг бөгөөд энэ нь урьдчилан тогтоосон дүрэм, агентуудын бэлэн байдалд үндэслэн дуудлагын үр дүнтэй чиглүүлэлтийг зөвшөөрдөг.
Мэдээжийн хэрэг, Calltek-ийн харилцаа холбооны платформ нь бүх төрлийн бизнес эрхэлдэг. Энэ нь өсөлт, өөрчлөгдөж буй харилцааны хэрэгцээг хангах боломжтой уян хатан төлөвлөгөө, онцлог шинж чанарыг санал болгодог.
Тийм ээ, Calltek нь бизнес эрхлэгчдэд техникийн болон үйлчилгээтэй холбоотой аливаа асуудлыг цаг тухайд нь шийдвэрлэх, туслалцаа авах зорилгоор 24/7 хэрэглэгчийн дэмжлэгийг санал болгодог.