Alida бол үйлчлүүлэгчдийн үнэнч байдлыг сайжруулах, бизнесийн өсөлтийг бий болгох чиглэлээр ажилладаг байгууллагуудад мэдээлэл өгдөг тэргүүлэгч програм хангамжийн компани юм. Тэдний платформ нь үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг авах, дүн шинжилгээ хийх, үйл ажиллагааны талаархи ойлголтыг бий болгох, үйлчлүүлэгчдийн төвлөрсөн шийдвэр гаргахад чиглэсэн иж бүрэн хэрэгслийг санал болгодог.
Алида нь анх 2000 онд Vision Critic нэртэйгээр байгуулагдсан бөгөөд онлайн хэрэглэгчийн тагнуулын шийдлийг хангахад чиглэсэн байв.
2019 онд компани нь Alida-тай эвлэрч, түүний хувьслыг өргөн хүрээний хэрэглэгчийн туршлагын менежментийн платформ болгон хувиргасан.
Alida нь хурдацтай хөгжиж, үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлт, ойлголтын өргөн хүрээг хамарсан платформоо өргөжүүлэв.
Тус компани нь ихээхэн нэр хүндтэй болж, шинэлэг шийдлээрээ салбарын хэд хэдэн шагнал хүртсэн.
Алида нь жижиглэн худалдаа, санхүү, эрүүл мэнд, технологи зэрэг төрөл бүрийн салбарт тэргүүлэгч брэндүүдээр итгэдэг.
Medallia бол үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг хүлээн авах, өгөгдөл дүн шинжилгээ хийх, үйлчлүүлэгчдийн туршлагыг сайжруулах арга хэмжээ авахад тусалдаг хэрэглэгчийн туршлагын менежментийн платформ юм.
Чанарын хэмжигдэхүүн нь үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг цуглуулах, дүн шинжилгээ хийх, сэтгэл ханамжийг хэмжих, стратегийн сайжруулалт хийх боломжийг олгодог хэрэглэгчийн туршлагын менежментийн цогц платформыг санал болгодог.
СудалгааMonkey нь онлайн судалгааны платформоороо алдартай боловч бизнес эрхлэгчдэд үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг цуглуулах, дүн шинжилгээ хийх, чиг хандлагыг хянах, өгөгдөл дээр суурилсан шийдвэр гаргахад тусалдаг хэрэглэгчийн туршлагын шийдлүүдийг өгдөг.
Онлайн судалгаа, гар утасны програм, хүний харилцан үйлчлэл гэх мэт янз бүрийн мэдрэгчтэй цэгүүд дээр үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг авах цогц платформ.
Бизнес эрхлэгчдэд бодит цагийн санал хүсэлтийг цуглуулах, өгөгдөл дүн шинжилгээ хийх, хэрэглэгчийн төвлөрсөн шийдвэр гаргахад чиглэсэн үйл ажиллагааны талаархи ойлголтыг бий болгоход тусалдаг үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлт, ойлголтын шийдэл.
Үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлт, ойлголтыг цуглуулах, удирдах төвлөрсөн төв нь бизнес эрхлэгчдэд хэрэглэгчийн мэдээллийг хялбархан олж авах, ашиглах боломжийг олгодог.
Алида нь жижиглэн худалдаа, санхүү, эрүүл мэнд, технологи гэх мэт олон салбарт үйлчилдэг.
Алида нь бизнес эрхлэгчдэд үйлчлүүлэгчдийн санал хүсэлтийг авах, дүн шинжилгээ хийх, үйл ажиллагаа явуулах арга хэрэгсэл, ойлголтыг өгдөг бөгөөд ингэснээр өвдөлтийн цэгийг арилгах, үйлчлүүлэгчдийн туршлагыг сайжруулах, эцэст нь үйлчлүүлэгчдийн үнэнч байдлыг нэмэгдүүлэх боломжийг олгодог.
Тийм ээ, Алида нь янз бүрийн систем, хэрэгслүүдтэй нэгтгэх чадварыг санал болгодог бөгөөд энэ нь бизнес эрхлэгчдэд хэрэглэгчийн туршлагын менежментийн ажлын урсгалыг хялбаршуулах, гүнзгий ойлголттой болохын тулд одоо байгаа өгөгдлийг ашиглах боломжийг олгодог.
Тийм ээ, Alida-ийн шийдлүүд нь өргөн цар хүрээтэй бөгөөд бүх төрлийн бизнес, түүний дотор жижиг бизнесүүдийн хэрэгцээг хангахад тохируулж болно.
Тийм ээ, Алида нь үйлчлүүлэгчдэд платформынхаа үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, үйлчлүүлэгчдийн туршлагын стратегиа амжилттай хэрэгжүүлэхэд нь туслах зорилгоор иж бүрэн сургалт, дэмжлэг үзүүлэх нөөцийг өгдөг.