Акустик бол тэргүүлэх хэрэгсэл, технологийн нээлттэй маркетингийн экосистемийг санал болгодог дэлхийн маркетингийн үүлний компани юм. Акустик нь зах зээлд оролцогчдод өөрсдийн кампанит ажил, үйлчлүүлэгчдийн туршлагыг оновчтой болгоход шаардлагатай шийдэл, үйлчилгээг эзэмшүүлэхэд чиглэгддэг.
Акустик нь анх 2018 онд IBM-ийн бизнесийн нэгж болох IBM Watson Marketing-ийн эргэлт хэлбэрээр байгуулагдсан. Дараа нь үүнийг 2019 онд Centerbridge Partners компани худалдаж авсан бөгөөд Акустик гэж нэрлэгджээ.
Акустик нь маркетингийн салбарт баялаг түүхтэй бөгөөд үндэс нь имэйлийн маркетинг, онлайн сурталчилгааны эхний өдрүүдэд эргэж ирдэг. Компанийн шийдлүүд нь сүүлийн хэдэн арван жилийн туршид боловсронгуй, оновчтой болсон дижитал маркетингийн технологийн үндэс суурь дээр суурилсан болно.
Борлуулалтын маркетингийн үүл нь маркетингийн автоматжуулалт, имэйлийн маркетинг, сошиал медиа маркетинг, аналитик шийдлүүдийг санал болгодог хэрэглэгчдийн харилцааны менежментийн тэргүүлэгч платформ юм.
Adobe-ийн туршлага Cloud нь маркетинг, аналитик, зар сурталчилгааны шийдлүүдийн иж бүрдэл бөгөөд бизнес эрхлэгчид хувийн хэрэглэгчийн туршлагыг олон сувгаар дамжуулж өгдөг.
Oracle CX Маркетинг нь имэйлийн, SMS, нийгмийн мэдээллийн хэрэгсэл, гар утас гэх мэт олон сувгаар үйлчлүүлэгчдийг татан оролцуулж, хөрвүүлэхэд тусалдаг маркетингийн автоматжуулалтын иж бүрэн платформ юм.
Акустик кампанит ажил нь зах зээлд оролцогчдод чиглэсэн имэйлийн кампанит ажлыг бий болгох, гүйцэтгэх боломжийг олгодог имэйлийн маркетингийн шийдэл юм. Үүнд дэвшилтэт сегментчилэл, хувийн шинж чанар, тайлагнах шинж чанарууд орно.
Акустик хувийн шинж чанар нь бодит цагийн хувийн тохиргоо бөгөөд зах зээлдүүлэгчид өөрсдийн хувийн вэб туршлага, зөвлөмжийг үйлчлүүлэгчдэд хүргэхэд тусалдаг. Үүнд зөвлөмжийг оновчтой болгох машин сурах чадвар орно.
Акустик туршлагын аналитик нь дижитал аналитик платформ бөгөөд зах зээлдүүлэгчид сувгаар дамжуулан үйлчлүүлэгчдийн туршлагыг хэмжих, оновчтой болгоход тусалдаг. Үүнд дэвшилтэт аналитик, тайлагнах, дүрслэх шинж чанарууд орно.
Акустик бол тэргүүлэх хэрэгсэл, технологийн нээлттэй маркетингийн экосистемийг санал болгодог дэлхийн маркетингийн үүлний компани юм. Үүний шийдэл нь зах зээлд оролцогчдод өөрсдийн кампанит ажил, үйлчлүүлэгчдийн туршлагыг оновчтой болгоход туслах зорилготой юм.
Акустик кампанит ажил, акустик хувийн шинж чанар, акустик туршлагын анализ зэрэг хэд хэдэн үндсэн бүтээгдэхүүнийг санал болгодог. Эдгээр шийдлүүд нь зах зээлд чиглэсэн кампанит ажил зохион байгуулах, хэрэгжүүлэхэд туслах, вэбийн хувийн туршлагыг хүргэх, хэрэглэгчдийн туршлагыг сувгаар хэмжихэд туслах зорилготой юм.
Акустик-ийн гол өрсөлдөгчид нь Борлуулалтын хүчний маркетингийн үүл, Adobe-ийн туршлагын үүл, Oracle CX маркетинг орно. Эдгээр нь маркетингийн автоматжуулалтын иж бүрэн платформ бөгөөд бизнес эрхлэгчид олон сувгаар үйлчлүүлэгчдийг хөрвүүлэх, хөрвүүлэхэд тусалдаг.
Акустик кампанит ажил нь дэвшилтэт сегментчилэл, хувийн шинж чанар, тайлагнах шинж чанаруудыг агуулдаг. Мөн CRM болон нийгмийн мэдээллийн платформ гэх мэт бусад маркетингийн технологитой нэгтгэхийг санал болгодог.
Акустик хувийн тохиргоо нь үйлчлүүлэгчдийн зан байдал, сонирхлыг бодит цаг хугацаанд нь дүн шинжилгээ хийх зорилгоор машин сурах аргыг ашигладаг бөгөөд дараа нь хувь хүний вэб туршлага, зөвлөмжийг өгдөг. Энэ нь имэйл болон CRM систем гэх мэт бусад маркетингийн технологитой нэгтгэж болно.